Kvíz Lucky Room – Jojka to so zábavno-súťažnými formátmi myslí naozaj vážne

Prednedávnom sme v jednom z predchádzajúcich článkov spomínali návrat zábavnosúťažných relácií na slovenské obrazovky. Všetky zatiaľ pod patronátom televízie JOJ. Tá ku avizovaným štyrom novinkám pridáva dokonca aj piatu s názvom Lucky Room.

Nábor do tohto dosiaľ najväčšieho jojkárskeho kvízu práve prebieha. Práve doň vkladá televízia všetky nádeje, že práve tejto show sa podarí preraziť podvečer v kľúčovej časti sezóny. Kedy presne však chce Tv JOJ tento formát nasadiť, ešte nie je jasné.

O čo v hre ide? Do súťaže sa prihlasujú skupinky rodinných príslušníkov či kolegov a priateľov v počte zvyčajne 5 osôb v jednej skupine. V každej hre hrajú proti sebe 3 skupiny. Priamo v štúdiu je to jeden hráč z každej, ostatní členovia sa nachádzajú vo zvukotesnej miestnosti (lucky room), kde zo súťaže nič nevidia ani nepočujú. V štúdiu kladie moderátor trom súťažiacim otázky a ten z nich, ktorý je najbližšie správnej odpovedi sa vizuálne spojí s ostatnými členmi skupiny v miestnosti „Lucky Room“. Od nich potom záleží, koľko peňazí za odpoveď nahrajú – a totiž vyberú číslo od 1 do 5, pod ktorými sa skrývajú rôzne výhry. Tie vidia iba diváci a hráči v štúdiu.

Do finále postupuje skupina, ktorá bude mať po všetkých otázkach nahratých najviac peňazí. Tam sa stretne už celá skupina a spoločne hrajú o maximálnu možnú výhru. Jojka sa „tľapla po vrecku“ a sľubuje dennú výhru až 10 tisíc eur. Na plnú výhru „stačí“ zodpovedať finálovú otázku, ku ktorej dostanú aj 4 možné odpovede. Pokiaľ si súťažiaci nie sú istí správnou odpoveďou, majú možnosť 2x požiadať o vyradenie niektorej z možných odpovedí. Bank sa však takto vždy zníži o polovicu. Pokiaľ ani z dvoch zostávajúcich možností nakoniec nezvolia tú správnu, odchádzajú domov bez peňazí.

Zaujalo vás to? Uvidíme ako si s týmto formátom televízia poradí a či ním dokáže pritiahnuť divákov. Nechajme sa prekvapiť.

Novinky zo sveta TV
Žiada sa povedať – konečne. RTVS po dlhšom čase uvádza do vysielania reláciu venovanú domácej futbalovej súťaži ..
21.2.2019
Áno je to tak, Kameňák sa po rokoch vracia späť a to ako televízny komediálny seriál. Už od februára ..
17.2.2019
Projekt televízie JOJ a produkčnej spoločnosti D.N.A. ProductionTrhlina ovládol so svojim otváracím ..
6.2.2019
Verejnoprávna RTVS sa stala koproducentom českého filmu s názvom Zlatý podraz. Ide o naozaj úspešnú ..
3.2.2019
Od uvedenia pilotnej časti šou Dvaja na ..
24.1.2019
Prednedávnom sme v jednom z predchádzajúcich článkov spomínali
16.1.2019
Áno je to tak. Verejnoprávna televízia pokračuje v kvalitných akvizíciách a trende uvádzania kvalitných seriálových ..
12.1.2019
Po piatich rokoch budeme mať možnosť opäť si pozrieť jednu z celosvetovo najpopulárnejších talentových formátov ..
4.1.2019
Určite ste aj vy zaregistrovali smutnú správu o úmrtí známeho historika, spisovateľa a najmä popularizátora slovenskej ..
1.1.2019
Televízia JOJ sa nechce uspokojiť s tým, že je aj naďalej dvojkou na trhu a po nie celkom vydarenej jeseni spriada na budúci ..
19.12.2018