Navigácia

Jazyk webu

Koleso šťastia nenaplnilo pôvodné očakávania



Kultová výherná relácia Koleso šťastia sa tento týždeň vrátila po takmer 20-tich rokoch na slovenské obrazovky. Tento formát s obrovskou históriou oprášila Markíza ako novú nádej do podvečerného vysielacieho času, v ktorom sa už dlhodobo trápi. Žiaľ, vyzerá to tak, že toto trápenia bude pokračovať aj naďalej.

Očakávania od Kolesa šťastia boli naozaj vysoké. Tie však zrejme rapídne opadli už pár hodín po prvej časti, kedy sa na verejnosť dostala veľká kritika divákov. Na relácií okrem moderátora Lukáša Adamca neostala nitka suchá. Kritika bola zrejme až tak vážna, že televízia Markíza dospela ku kroku mazania komentárov divákov na jej profile na sociálnej sieti Facebook. Napriek tomu čísla sledovanosti prvej časti vyzneli sľubne, keď Koleso šťastia dokázalo uhrať podiel na trhu 25,5%, čo znamená, že ho pozeralo 4,2% všetkých Slovákov.

Po prvej časti však prišiel významný pád a v ostatných dňoch sa podiel na trhu tejto relácie ustálil na hodnote okolo 20% s celkovou sledovanosťou okolo 3,4% divákov. A to je pod priemerom Markízy v tomto čase. Dokonca, lepšie čísla dosahovali Susedské prípady vysielané pred štartom Kolesa šťastia. Uvidíme preto, akú dlhú históriu bude mať tento oprášený formát.