JOJka sa topí v neúspechoch, Markíza valcuje
Aj keď nová televízna sezóna začala len nedávno, televízie už hodnotia jej úspešnosť. Dôležité sú totiž prvé dni, ktoré napovedia o úspechu programov na nadchádzajúce mesiace. Podľa nich by mala byť JOJka v ozajstnom pozore. Čísla sledovanosti totiž rapídne klesajú.
Už v stredu 27.augusta odštartoval nový program JOJky neúspechom. Federálna Show Jana Krausa začala veľmi nízkou sledovanosťou len 13,5%. Tento trend pokračoval v pondelok, kedy akvizícia televízie seriál Vikingovia sledovalo len 11% divákov. Nedarí sa ani Paneláku, ktorého sledovanosť sa pohybuje zväčša pod úrovňou 20%.
Úplne opačnú situáciu však prežíva Markíza. Zdá sa, že táto jeseň jej jednoducho vyšla. Búrlivé víno atakuje pravidelne hodnoty sledovanosti 29% a hlavný jesenný tromf Markízy – reality show Farma zatiaľ vždy presiahla magickú hranicu 30%.
V najbližších týždňoch uvidíme či sa JOJka pozbiera alebo upadne ešte hlbšie. O všetkom vás budeme informovať.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV JOJ a jej kanáloch, Novinky v TV Markíza a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV